Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh řešení MÚK dálnice D1 se silnicí I/23 a II/602 u Kývalky
Březina, Michal ; Sabadáš, Petr (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá úpravou stávající mimoúrovňové křižovatky Kývalka na dálnici D1. Jejím cílem je navrhnout optimální řešení všesměrného napojení na silnice I/23 a II/602, a to zejména z hlediska kapacity a bezpečnosti. Součástí práce je také návrh rozšíření dálnice D1 na šestipruhové uspořádání s přídatným pruhem pro pomalá vozidla směrem na Prahu. Nejprve bylo navrženo několik variant, z nichž byly vybrány dvě vyhovující k dalšímu zpracování. Diplomová práce se zabývá zpracováním vybraných dvou variant v rozsahu dokumentace pro vyhledávací studii. Závěr práce je věnován porovnání obou zpracovaných variant.
Obchvat města Bruntál I/45 s propojením plánovaného severního obchvatu I/11
Dlhopolček, Michal ; Patočka, Miroslav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je vypracování technické studie východního obchvatu I/45 města Bruntál a řešení vzájemného propojení s plánovaným severním obchvatem I/11. Tato práce hledá co nejefektivnější a nejkomfortnější propojení obou obchvatů, tak i bezpečný pohyb vozidel po řešeném obchvatu I/45. Podrobněji byla zpracována jedna varianta. Důvodem zpracování práce je odklon dopravy z centra města Bruntál a vytvoření účinného propojení obou obchvatů.
Studie mimoúrovňové křižovatky Žešov na D46
Sobková, Tereza ; Matuszková, Radka (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vyhledávací studií mimoúrovňové křižovatky Žešov, především dokončením připojení silnice II/433 k dálnici D46. Zmíněná mimoúrovňová křižovatka se nachází na 21. km dálnice v katastrálním území obce Žešov. Obě chybějící připojení, jak připojovací pruh směrem k Olomouci, tak i odbočovací pruh od Olomouce, jsou navržen ve dvou variantách.
Návrh řešení úpravy sil. I/43 v úseku Podlesí - Kuřim
Fryčar, David ; Všetečka, Martin (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zpracováním komplexního dopravního řešení v zájmovém území města Kuřimi na stávající silnici I/43 v úseku Česká – Podlesí – Kuřim. Tedy návrhem úpravy této silnice zohledňujícím všechny druhy dopravy – individuální automobilové tranzitující i cílové, veřejné hromadné dopravy a také dopravy z hlediska místních vazeb. Návrh je zpracován ve 4 variantách, jejichž rozdíl je především ve velikosti úprav na stávající silnici I/43. Následně byla vybrána jedna varianta k podrobnějšímu dopracování. Ta představuje návrh řešení v uspořádání 2+1 s mimoúrovňovými křižovatkami Podlesí a Kuřim – východ. Navržené řešení neznemožňuje plánovanou realizaci D43.
Úprava MÚK silnic R46 a II/428 u Vyškova
Běloušek, Ondřej ; Matula, Jiří (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší úpravu mimoúrovňové křižovatky silnic R 46 a II/428 u Vyškova, přesněji uvedeno v obci Drysice. Ve stávajícím stavu, nejsou na této křižovatce dořešeny připojovací a odbočovací pruhy, což má za následek sníženou bezpečnost silničního provozu, která vede k nezanedbatelnému počtu dopravních nehod v tomto úseku. Diplomová práce řeší návrh resp. úpravu nevyhovujících připojovacích i odbočovacích pruhů na všech větvích mimoúrovňové křižovatky a s tím spojenou úpravu dvou mostních objektů. Součástí navržené úpravy je i odstranění stávající hlukové žátěže v obci, pomocí protihlukových stěn.
Napojení JV obchvatu města Jihlavy-křižovatka silnic I/38 a II/523
Kozák, Petr ; Kutín, Ivan (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vyhledávací studie uzlu silnic I/38 a II/523 a dále napojení výhledových tras Velkého městského okruhu (VMO) a Jihovýchodního obchvatu (JVO) města Jihlavy v okrese Jihlava, kraj Vysočina. Dopravní stavba bude řešit výhledové etapové napojení výše zmíněných komunikací v časových horizontech jejich výstavby. Návrh využívá v maximální možné míře stávající komunikace a předchozí etapy výstavby, s ohledem na minimální náklady. Dopravní stavba se nachází na Českomoravské vrchovině. Její terén je kopcovitý, rybničnatý a skládá se ze zemědělské půdy. Stavba bude navržena za účelem plynulého propojení všech uvažovaných dopravních proudů v dané lokalitě.
Mimoúrovňová křižovatka silnic I/43 a II/385 v Kuřimi
Valentová, Gabriela ; Čepil, Jiří (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem mimoúrovňové křižovatky, která nahradí kapacitně nevyhovující stykovou křižovatku silnic I/43 a II/385 poblíž města Kuřim. Dále mimoúrovňová křižovatka řeší napojení přivaděče severního obchvatu města Kuřim, který se napojí na plánovanou R43. Předpokladem je, že silnice I/43 zůstane zachována ve stávajícím stavu, čímž docílíme ekonomičnosti návrhu. Křižovatka je navržena tak, aby umožnila odbočení do všech směrů křižovatky.
Úprava mimoúrovňové křižovatky Hradecká x Sportovní x Palackého
Chlíbek, David ; Sedlák, Lubomír (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je projektová dokumentace návrhu rekonstrukce stávající úrovňové stykové křižovatky ulic Hradecká a Palackého třída na mimoúrovňovou křižovatku. Návrh je zpracován na základě směrového výzkumu stávajících intenzit a následného kapacitního posouzení na stávající a výhledové intenzity dopravy. Další částí diplomové práce je prověření a návrh možného řešení mimoúrovňového propojení ulic Hradecká a Sportovní, jež je v součastnosti provedeno pouze v jednom směru. Tento návrh je proveden pouze orientačně a jako výchozí bod pro další stupně projektové dokumentace. V návrhu křižovatky Hradecká x Palackého třída je navržena odbočná větev a nová styková úrovňová křižovatka. Mimoúrovňové křížení ulic Sportovní a Hradecká je provedeno odbočnou větví a komunikace je následně převedena přes ulici Sportovní po betonové mostní konstrukci.
Vyhledávací studie jižního obchvatu Kuřimi
Sobková, Tereza ; Novák, Vlastislav (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá řešením jižního obchvatu města Kuřim, zejména jeho propojením se silnicí I/43. Hlavním cílem byla optimalizace křižovatek a trasování dotčených komunikací. Podkladem pro práci posloužily dříve vypracované studie, ze kterých byly převzaty trasy silnice I/43 a jižního obchvatu Kuřimi. Návrhem došlo k mírné úpravě výškového i směrového řešení převzatých tras. Trasa silnice I/43 je navržena tak, aby co nejméně ovlivňovala obyvatele v Moravských Knínicích. Součástí práce je také návrh přeložek přilehlých komunikací a řešení nově vzniklých křižovatek. Návrh byl vypracován s ohledem na Zásady územního rozvoje Jihomoravského kraje.
Úprava křižovatky silnic I/43 x II/150 u Boskovic
Kortová, Anna ; Sedlák, Lubomír (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá úpravou křižovatky silnic I/43 a II/150 u Boskovic z hlediska bezpečnosti na ní. Cílem práce bylo snížení nehodovosti v dané lokalitě a zachování plynulosti. Prvním krokem této práce bylo zpracování naměřených rychlostí a intenzit na křižovatce a porovnání s příčinami nehod. Druhým krokem bylo navržení více variant řešení dané křižovatky. Pro jednu z možností byla dále zpracována projektová dokumentace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.